Mini-SFO

Aars Skoles Mini-SFO er et tilbud til børn, som er indmeldt i skolen og forventes at påbegynde undervisningen i 0. kl. i august.

Målet med Mini-SFO er at give børnene så glidende en overgang fra børnehave til 0. klasse som muligt samt tryghed inden for skolens rammer.  Børnene opskrives til Mini-SFO samtidig med skoleindskrivningen i slutningen af november til slutningen af december. Mini-SFO begynder 1. maj. Der afholdes informationsmøde om Mini-SFO og 0. klasse i november samt igen i foråret.

Ligesom i børnehaverne og 0. klasse arbejder vi i Mini-SFO med de seks læreplans-temaer, som bl.a. er social udvikling, kommunikation og sprog, natur, udeliv og science samt krop, sanser og bevægelse. Det sker i tæt samarbejde med skolens 0. klasser.

I vedhæftede folder kan du læse mere om Mini-SFO

Mini-SFO Folder.pdf

Shape Created with Sketch.