Deltag i konkurrencen...

... skulle der ikke have stået, men humor betyder meget for os i hverdagen.

Her er nogle ting, du måske ikke vidste om os:

• Ca. hver anden måned har hver elev en individuel samtale med sin kontaktlærer
  • De ældre elever står for Legepatrulje, Gameboosters, skolebod og skolepatrulje
  • "Ugeskema-revolutionen" er udbredt fra 1.-5. klasse. Med ugeskemaet tilgodeses elevernes individuelle behov, motion, læring og trivsel -  og der er plads til både faglige opgaver, motion, leg, samarbejdsøvelser og kreativ udfoldelse i ugens løb.
  • Vi udvikler MOT (mod) i 6.-9. klasse, så de unge bliver livsduelige mennesker, der er bevidste om værdien i at træffe egne valg, tage vare på hinanden og vise mod.
  • Vi tilbyder valgfag under hensyntagen til elevernes ønsker - og ofte i samarbejde med Ungdomsskolen
  • Vi har et stort samarbejde med Kulturskolen, der betyder, at vi har vores egen Musik-klub (Talentklasse)
  • Vi tilbyder "Mini-musik" og skolekor som en del af skoledagen
  • Vi skriver, producerer og afvikler hvert år vores egen musical