Logo med fire hænder i forskellige farverr

SFO

I SFOen møder hver dag ca. 200 glade børn og voksne til et væld af aktiviteter og tilbud såvel inde som ude, faste som mere sæsonbetingede.

Tænkningen bag vores pædagogiske arbejde tager udgangspunkt i, at børn lærer gennem sanserne og kroppen. I praksis betyder det, at et tema som fx samarbejde leges ind via aktiviteter. Vores fire fokuspunkter er social, fysisk, psykisk og kognitiv udvikling. Det tætte samarbejde mellem skole og SFO, hvor flere af SFOens pædagoger deltager i undervisningen, er med til at skabe den bedst mulige helhed for børnene.

Vi har mange forskellige tilbud med skiftende fokus, men tilstræber at være opdaterede på, hvad der rører sig inden for børn- og ungekulturen. Vi planlægger aktiviteter, der pirrer børnenes nysgerrighed og fylder deres fritid. Nogle af dem er faste tilbud, andre mere periode- eller sæsonbetingede.  Her kan nævnes  daglig udetid på legepladsen, båldag flere gange om måneden og en fast ugentlig tur med svømning.  Hver dag er der tid til leg, boldspil og motoriske udfordringer i hallen samt kreative aktiviteter og plads til leg og hygge.

Vi har åbent fra kl. 6.30-16.45 mandag-torsdag og fra kl. 6.30-16.30 fredag

Kontakt os på tlf. nr. 21 25 41 63